واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

۱۳ پروژه گردشگری در خراسان رضوی با بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دهه فجر افتتاح می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۰۰۷۶
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۱۳ پروژه گردشگری در خراسان رضوی با بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ۱۳ پروژه گردشگری خراسان رضوی با ۱۸ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز سیدجواد موسوی اظهار کرد: این پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در قالب یک هتل ۵ ستاره، ۲ هتل سه ستاره، یک هتل یک ستاره، یک مهمانپذیر، ۲ سفرخانه سنتی، ۶ اقامتگاه بوم‌گردی و خانه مسافر به بهره برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها برای ۳۰۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌‎کند و در طول دوره ساخت نیز برای حداقل ۱۰۰۰ نفر ایجاد شغل موقت کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: بر این اساس تعداد ۵۴۰ تخت رسمی به تعداد تخت‌های اقامتی استان خراسان رضوی افزوده می‌شود که با احتساب یک نفر اضافه تعداد آن به حدود ۷۰۰ تخت می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مشهد، گناباد، طرقبه و شاندیز، چناران، کلات نادری و درگز به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه حجم پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در کشور به میزان ۹۱ هزار میلیارد ریال و حجم سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی ۱۸ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است، بیش از یک پنجم حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در این استان قرار دارد.

موسوی یادآور شد: در حوزه میراث فرهنگی نیز ۱۲ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح، در حوزه صنایع‌دستی ۳ پروژه در رشته‌های سفال، پتینه و نقاشی و هنر‌های چوبی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی وگردشگری خراسان رضوی، وی افزود: در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعداد ۲۸ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->